Rólunk

LakeMinnewankaPanorama

A Kamara hitvallása

A Kanadai-Magyar Kereskedelmi Kamara a két ország közötti hatékony és jövedelmező kapcsolatok kiépítését segíti elő; tagjainak értéknövelt szolgáltatásokat kínál, melyek – igazi kanadai módon: lelkesen és humorral átszőve – ötvözik az üzleti, kormányközi és közösségi kapcsolatokat.

A kamara, mint marketing eszköz

  • A kereskedelmi kamarák érdekképviseleti szervezetek, pontosan meghatározott tagsággal: az üzleti vezetők és a felső vezetés gyakran részt vesz társadalmi és üzleti eseményeken (szektoronként változó).
  • Némely esemény a média figyelmét is felkelti.
  • A marketing, mint közös cél: érték közvetítése a tagság felé.
  • A kamarán keresztüli marketing lehetőséget biztosít arra, hogy a célpiacot teljes körűen megismerje, ami hatékonyabb eszköz, mint az egyszerű marketing üzenetek.

Költséghatékony marketing

  • A marketing drága, különösen akkor, ha harmadik felet – ügynököt, céget – bízunk meg vele.
  • Ezzel ellentétben egy olyan szervezet tagjaként, melynek közvetlen elérhetősége van a célközönséghez, a marketing hatékonysága hatványozottabbá válik.
  • Juttassa el üzenetét a kamarai tagoknak patrónusként!
  • Forduljon kedvezményes ajánlatokkal a célközönséghez a Kamara csatornáin keresztül!
  • Emelje ki termékét, úgy, hogy vállalati profilja egy koncentrált üzleti csoportban elérhető és látható!

Közösségi események

  • Üzleti találkozók, konferenciák, gálavacsorák és egyéb társadalmi események.
  • A résztvevők: a Kamara tagjai, valamint különböző szektorok döntéshozói és más, nemzetközi kamaratagok.
  • Felbecsülhetetlen értékű lehetőség a kapcsolat építésre: találkozni, felfedezni és megismerni.
  • Üzleti partnerként lehetőséget biztosítunk arra, hogy vállalkozását hatékonyan bemutathassa a Kamara kommunikációs csatornáin keresztül.

Érdekképviselet

  • Hatékony kormányközi kapcsolatok más kamarákkal való együttműködés révén.
  • Más kamarák tagjai érdekeinek összegyűjtése és elemzése.
  • Együttműködés a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamarával a kormányzati döntéshozatalban való nagyobb befolyásért.
  • Az írott sajtó meghatározó szereplőivel való sikeres együttműködés (HVG, BBJ).

Business to Business

  • Negyedévente üzleti találkozók a hatékony kapcsolatépítést elősegítendő más kamarákkal együttműködve (Amerikai Kereskedelmi Kamara, Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara, Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamara).
  • Megjelenési lehetőség a Kamara honlapján, mint Üzleti Partner kiemelt eseményeken.
  • Szektor specifikus eseményeken és konferenciákon való részvételi lehetőség.
  • Érdeklődés felkeltése egy olyan üzleti közegben, melynek tagjaival a Kamara folyamatosan kapcsolatban áll (több mint 7000 partner).